قوانین سرویس کاهش پینگ

قوانین سرویس کاهش پینگ Redping

قوانین سرویس کاهش پینگ

در صورت رعایت نکردن هر یک از قوانین اکانت شما حذف خواهد گردید

1. کاربرد این سرویس ها کاهش پینگ میباشد و افراد سودجویی که به دنبال استفاده امور شخصی مانند دانلود و وبگردی باشند ، اکانت آن ها به صورت اتوماتیک حذف خواهد گردید .

2.این سرویس ها مناسب گیم هستند و به هیچ عنوان از فی.لترینگ عبور نخواهد کرد ، کلیه سرور ها در ایران میباشند و و تخطی از قوانین جمهوری اسلامی ایران بر عهده کاربر میباشد .

3.از فی.لتر نبودن سرور های بازی مورد نظر خود مطمئن شوید و سپس اقدام به خرید سرویس کاهش پینگ نمایید در صورتی که پس از خرید نتوانید به سرور بازی مورد نظر خود که فی.لترشده است متصل شوید هیچگونه مسئولیتی با سایت redping نمیباشد و وجه ای عودت نخواهد شد تا زمانی که با دلیل و سند نشان دهید که سرویسی که از ما تهیه نمودید مشکل دارد .

4.در صورتی که پینگ شما بعد از اتصال به سرور بیش از 150ms باشد (بازی هایی که ما آن ها را پشتیبانی خواهیم کرد) میتوانید درخواست بازگشت وجه کنید – ممکن است در بعضی از مواقع مشکل از دیتاسنتر مربوطه باشد که حداکثر بعد از نیم ساعت رفع میشود ، درخواست بازگشت وجه فقط 24 ساعت بعد از اولین اتصال قابل قبول خواهد بود.

5.کاربر موظف است که از سرویس تهیه شده از رد پینگ برای اعمال مجرمانه در فضای سایبری کشور و … به هیچ عنوان استفاده نکند ، در صورت هرگونه سو استفاده از سرویس ها اطلاعات شخص استفاده کننده و IP و تمامی اطلاعات لازم در اختیار پلیس فتا قرار خواهد گرفت. و مسئولیتی بر عهده ردپینگ نمیباشد .

6.این سرویس ها مناسب کسانی میباشد که پینگ بالا به همراه نوسان و تایم اوت دارند(آن دسته از افرادی که پینگ پایین تر از 120ms دارند تاثیر زیادی را در کاهش پینگ احساس نخواهند کرد ولی مشکل تایم اوت آن ها حل خواهد شد).

7.حق ویرایش این قوانین برای رد پینگ محفوظ میباشد .

با تشکر از شما عزیزان

خرید سرویس کاهش پینگ